Ga naar mijn getrouwheidskorting

Log je in om een wishlist aan te maken

Log je in om een giftlist aan te maken

Leeg

Onze nieuwsbrief

Schrijf je nu in op de nieuwsbrief.

14 dagen retourrecht

Kan ik een bestelling terugsturen/retourneren?

Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en terugzenden op voorwaarde dat de verpakking intact is gebleven en indien het geen product is die speciaal voor u werd besteld. Derhalve zal een geopende verpakking u niet meer toelaten af te zien van de aankoop. Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten. Dit verzaakrecht geldt niet voor producten op bestelling speciaal voor de klant en/of met levertijd van meer dan 1 week!

 

Stappenplan om te retourneren:

  • mail ons (info@livingdesign.be) dat u een artikel wilt retourneren met de reden.
  • u ontvangt via e-mail instructies en een retourbon voor het retourneren van het artikel
  • stuur het artikel terug naar het retouradres. De retourkosten worden door u gedragen en worden afgetrokken van het tegoed.
  • na ontvangst en goedkeuring, stuurt livingdesign.be u een ontvangstbevestiging via e-mail. U ontvangt vervolgens een 
    tegoed dat als volgt wordt berekend: het bedrag - (aftrek van de verzendingskosten 3.95€/doos + kosten (5%) van administratie+handlingkosten). Dit tegoed is 1 jaar geldig.

 

Kan ik een product ruilen of omwisselen?
Om te ruilen moet je erop toezien dat de verpakking intact is gebleven en dat het geen product is die speciaal voor u werd besteld. Derhalve zal een geopende verpakking u niet meer toelaten af te zien van de aankoop.

Stappenplan om te ruilen:

  • mail ons (info@livingdesign.be) dat u een artikel wilt retourneren met de reden.
  • u ontvangt via e-mail instructies en een retourbon voor het retourneren van het artikel
  • stuur het artikel terug naar het retouradres. De retourkosten worden door u gedragen en worden afgetrokken van het tegoed.
  • na ontvangst en goedkeuring, kunnen we omruilen en het nieuwe product verzenden, de verzendkost delen we door ons 2; en we vragen om 1 keer transport te betalen:  minimum 3.95€/doos (voor een klein product); andere producten (verzending met DPD en PostNL Extra @Home worden apart verrekend afhankelijk van type product). 
  • indien livingdesign.be uw zending goedkeurt wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk verzonden

Verkeerd artikel?
Verwittig onze klantendienst via info@livingdesign.be binnen de 2 dagen na ontvangst.

Beschadigd artikel?
Verwittig onzeklantendienst via info@livingdesign.be binnen de 2 dagen na ontvangst.
Formuleer de beschadiging duidelijk met bijhorende foto's. Indien later, kunnen wij dit niet meer ontvangen, aangezien de kans groot is dat de beschadiging door de klant afkomstig kan zijn.

 

Livingdesign.be behoudt zich het recht om retouren te weigeren en geen tegoed te schenken of het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van livingdesign.be of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.