Klantenservice

WEBSHOP  & CONCEPTSTORE

[email protected]

+32 (0)9/273.98.80

Conceptstore:
> Deinsesteenweg 94, 9031 Drongen - België
> OPEN : maandag tem zaterdag van 10u-18u (gesloten op zon- en feestdagen)
 

Leverings/Afhaaladres:

CONCEPT STORE
Deinsesteenweg 94
9031 Drongen - België

Facturatie adres:
Deinsesteenweg 94
9031 Drongen - België

Livingdesign, part of Ice Advice bvba
BTW BE 0848.101.979

1 Retourneren
1.1 Kan ik een item retourneren?

Als particuliere consument beschik je over een termijn van 14 dagen retourrecht. Mochten onze producten niet voldoen aan jouw wensen, dan kan je dit melden en terugzenden op voorwaarde dat de verpakking intact is gebleven en indien het geen product is dat speciaal voor jou werd besteld. Daarnaast kunnen producten die afgeprijsd zijn door Solden of een ACTIE ook niet geretourneerd worden. Een geopende verpakking kan je m.a.w. niet meer toelaten af te zien van de aankoop.
Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten.
Dit verzaakrecht geldt niet voor producten op bestelling speciaal voor de klant en/of met levertijd van 1 of meer weken.

1.2 Hoe kan ik een item retourneren?
  • Mail ons (via [email protected]) dat u een artikel wilt retourneren met de reden.
  • Je ontvangt via e-mail instructies en een retourbon voor het retourneren van het artikel.
  • Stuur het artikel terug naar het retouradres. De retourkosten worden door jou gedragen en worden afgetrokken van het tegoed.
  • Na ontvangst en goedkeuring, stuurt livingdesign.be jou een ontvangstbevestiging via e-mail. Je ontvangt vervolgens een 
    tegoed dat als volgt wordt berekend: het bedrag - (aftrek van de verzendingskosten 3.95€/doos + kosten (5%) van administratie+handlingkosten). Dit tegoed is 1 jaar geldig.
1.3 Kan ik een product ruilen of omwisselen?

Om te ruilen moet je erop toezien dat de verpakking intact is gebleven en dat het geen product is dat speciaal voor jou werd besteld. Een geopende verpakking kan m.a.w. niet meer toelaten af te zien van de aankoop.

  • Mail ons ([email protected]design.be) dat je een artikel wilt retourneren met de reden.
  • Je ontvangt via e-mail instructies en een retourbon voor het retourneren van het artikel.
  • Stuur het artikel terug naar het retouradres. De retourkosten worden door jou gedragen en worden afgetrokken van het tegoed.
  • Na ontvangst en goedkeuring, kunnen we omruilen en het nieuwe product verzenden, de verzendkost delen we door ons 2; en we vragen om 1 keer transport te betalen: minimum 3.95€/doos (voor een klein product); andere producten (verzending met DPD en PostNL Extra @Home worden apart verrekend afhankelijk van type product). 
  • Indien livingdesign.be jouw zending goedkeurt, wordt het nieuwe artikel, indien voorradig, zo spoedig mogelijk verzonden.
1.4 Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

Verkeerd artikel ontvangen? Verwittig onze klantendienst via [email protected] binnen de 2 dagen na ontvangst. We lossen het samen op.

1.5 Mijn artikel is beschadigd. Wat nu?

Heb je een beschadigd artikel ontvangen? Verwittig onze klantendienst via [email protected] binnen de 2 dagen na ontvangst. Formuleer de beschadiging duidelijk met bijhorende foto's. Indien later dan 2 dagen kunnen wij dit niet meer aanvaarden, aangezien de kans groot is dat de beschadiging door de klant afkomstig kan zijn.

Livingdesign.be behoudt zich het recht om retouren te weigeren en geen tegoed te schenken of het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van livingdesign.be of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    ✔ 5% getrouwheidsKORTING ✔ GRATIS levering > € 40 - ✔ 6 stoelen = 10% KORTING Verbergen