Kan ik een bestelling terugsturen/retourneren?
Als particuliere consument beschikt u over een termijn van 14 dagen waarbinnen u kunt verzaken aan uw aankoop. Mochten onze producten niet voldoen aan uw wensen, dan kan u dit melden en terugzenden op voorwaarde dat de verpakking intact is gebleven, indien het geen product is die speciaal voor u werd besteld. Daarnaast kunnen producten die afgeprijsd zijn door Solden of een ACTIE ook niet geretourneerd worden. Derhalve zal een geopende verpakking u niet meer toelaten af te zien van de aankoop.
Dit verzaakrecht geldt niet voor zakelijke klanten.
Dit verzaakrecht geldt niet voor producten op bestelling speciaal voor de klant en/of met levertijd van 1 of meer weken
Stappenplan om te retourneren:
Kan ik een product ruilen of omwisselen?
Om te ruilen moet je erop toezien dat de verpakking intact is gebleven en dat het geen product is die speciaal voor u werd besteld. Derhalve zal een geopende verpakking u niet meer toelaten af te zien van de aankoop.
Stappenplan om te ruilen:
Verkeerd artikel?
Verwittig onze klantendienst via [email protected] binnen de 2 dagen na ontvangst.
Beschadigd artikel?
Verwittig onze klantendienst via [email protected] binnen de 2 dagen na ontvangst.
Formuleer de beschadiging duidelijk met bijhorende foto's. Indien later, kunnen wij dit niet meer ontvangen, aangezien de kans groot is dat de beschadiging door de klant afkomstig kan zijn.
Livingdesign.be behoudt zich het recht om retouren te weigeren en geen tegoed te schenken of het bedrag niet terug te betalen, wanneer het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds gebruikt zijn of door schuld anders dan die van livingdesign.be of de leverancier van het artikel zijn beschadigd.